.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه فرماندار چالوس از عملکرد بانک‌ها

فرماندار چالوس با گله‌مندی از عدم همکاری برخی از بانک‌ها با واحدهای تولیدی گفت: در سال‌های گذشته برخی از بانک‌ها نه تنها مشکلات مالی واحدهای تولیدی را برطرف نکردند بلکه باری بر دوش آنها نیز افزودند.
 
به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس، محمد‌ناصر زندی پنج‌شنبه شب در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان مازندران و در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هرگاه یک واحد تولیدی راه‌اندازی شود و سبب اشتغالزایی شود ما نیز خرسند می‌شویم.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات مالی واحدهای تولیدی تصمیم گرفتیم تا تفاهمنامه‌ای را با صندوق مهر امام رضا(ع) امضا کنیم و با مدیریت درست و توزیع عادلانه بتوانیم اقدامات مناسبی صورت دهیم.

فرماندار چالوس با تاکید بر تعامل و همکاری تولیدکنندگان این شهرستان با صندوق مهر امام رضا (ع) خاطر‌نشان کرد: نوع مدیریت، دانش فنی، نوع نگاه به اشتغال، ایده جدید و نوع نگاه به بازار جهانی، کیفیت کالا، پای کار بودن و رقابت از عوامل اصلی پیشرفت در تولید است.

وی مصرف کالاهای داخلی را عامل بسیار مهمی در افزایش تولید، رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری دانست و افزود: تحقق این مهم نیازمند تنویر افکار عمومی و فرهنگ‌سازی مناسب و اصولی است.
زندی با گله‌مندی از عدم همکاری برخی از بانک‌ها با واحدهای تولیدی اظهار کرد: در سال‌های گذشته برخی از بانک‌ها نه تنها مشکلات مالی واحدهای تولیدی را برطرف نکردند بلکه باری بر دوش آنها نیز افزودند، به همین دلیل دیگر مدیران این واحدها تمایلی ندارند به سمت این بانک‌ها بروند.
وی خاطر‌نشان کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) توانست در سال‌های اخیر گام‌های مناسبی برای واحدهای تولیدی بردارد و با اعطای وام‌های مناسب گره‌گشای بسیاری از مشکلات مالی این واحدها باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس در پایان گفت: بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی اهتمام بیشتری داشته باشند.
در ادامه تولیدکنندگان مشکلات خود را مطرح کردند که معوقه بانکی، عدم سرمایه در گردش، بالا بودن تعرفه مالیات  و بالا بودن جریمه معوقات بانکی از جمله مشکلات این واحدهای تولیدی بود.

/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1393
فرمانداری که هرچندوقت در میان یه گلایه میکنه و هیچ چیزی از دستش برنمیاد!
یه سر به فرمانداری بزنید می بینید که اولا که اقارو نمیتونین زیارت کنین ، ثانیا اگر هم ببینیدش کاری از دستش بر نمیاد
جای تاسف داره که قاسم احمدی از دل مردم خبر نداره و این همه نیروهای قوی در چالوس و نوشهر هستند ، ولی این اقارو انتخاب کرده
جای تاسف
من به شخصه دیگه رای نمیدم به حاج قاسم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.